Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 kwietnia 2014

Hej!

Dzisiaj jak pewnie wiecie Prima Aprilis.Więc chciałabym WAS powiadomić  o pewnym KONKURSIE  KTÓRY POLEGA NA TYM ABY NAPISAĆ SWOJĄ HISTORIE KTÓRA JEST OPARTA NA TYM DNIU MOŻNA WYGRAĆ  TO ŻEBYM ZROBIŁA POST O TEJ OSOBIE KTÓRA MIAŁA NAJBARDZIEJ CIEKAWY ŻART.





                                                  UWAGA!                           ten post też dotyczy  osób które niechcą udostępniać zdjęcia lub imienia i nazwiska jeżeli taka osoba bardzo chce być pokazana to w komentarzu pisze że niechce by imie i nazwisko lub zdjęcie nie było udostępniane i piszcie swój adres e-mail żebym się skontaktowała że ktoś wygrał!         t t     

4 komentarze:

  1. NA KONKURS
    Wstałam bardzo wcześnie i przestawiłam zegarki w telefonach rodziców o godzinę wcześniej. Weszłam do pokoju mojego brata i polałam wodą z kranu jego prześcieradło. Jak się rano obudził pomyślał, że się zsikał. Rodzice patrzyli zniecierpliwieni jak powoli jem śniadanie. Byli zirytowani. Potem bardzo szybko jechali, żeby się nie spóźnić do pracy. Oczywiście się ''spóźnili''. W szkole godzinę czekałam znudzona na lekcję. Po powrocie do domu odrobiłam lekcje. i pooglądałam telewizję. Jak wrócili rodzice. Znów przestawiłam im zegarki. Tym razem na odpowiednią godzinę. Zadzwoniłam też do babci, żeby przyjechała, bo ''rodzice pojechali do kina, a ja jestem głodna''. Babcia przyjechała i troszkę podirytowana moim żarcikiem zaczęła rozwiązywać krzyżówkę, a potem zjadła z nami obiad i pojechała do domu. Jak wieczorem oglądaliśmy telewizję, rodzice zobaczyli, że na wszystkich programach jakie dziś lecą ustawiłam przypomnienie. Co chwila wyskakiwało, że się zaczął jakiś film. Rodzice byli trochę oburzeni, trochę zirytowani. Poszliśmy spać. KONIEC :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrywa Abby !! Dzięki za wysyłanie na email :)

    OdpowiedzUsuń